Weboldalunkon történő vásárlással kapcsolatban kérdéseid merültek fel?
Összegyűjtöttük ügyfeleink leggyakrabban feltett kérdéseit, melyek között megtalálhatod a megfelelő válaszokat!
Online webáruházunkban a nap 24 órájában bármikor leadhatod rendelésed, személyes vásárlásra és termékeink megtekintésére pedig a győri üzletünkben van lehetőség, melynek címe: 9027 Győr, Baross Gábor út 27..
A leadott rendeléseket a lehető leghamarabb igyekszünk feldolgozni, ez azt jelenti, hogy akár már a megrendelés napján, de legkésőbb 2 munkanapon belül feladásra kerület a csomagod, utána pedig a GLS futár 2 munkanapon belül ki is szállítja neked. Kérlek vedd figyelembe, hogy a hétvégi rendeléseket csak hétfői napon tudjuk elkezdeni feldolgozni.
A megrendelt termékeket kérheted a GLS futárszolgálattal házhozszállítva, melynek költsége 3000 Ft + 500 Ft utánvételi díj, amennyiben banki átutalással fizetnél, úgy 500 Ft kedvezménnyel csupán 2500 Ft.
GLS csomagpontra is kérheted a kiszállítást:
- INGYENES, előreutalás esetén
- utánvéttel 1500 Ft + 500 Ft utánvételi díj
DPD futárszolgálattal választhatod a házhozszállítást, melynek díja 2500 Ft, vagy a csomagpontos kiszállítást, mely kedvezőbb, 2000 Ft. Mindkét esetben 500 Ft kedvezményt adunk a szállítási díjból előreutalás esetén, az utánvétes fizetési mód esetén az utánvételi díj plusz 500 Ft.
Csomagodat ingyenesen átveheted személyesen győri üzletünkben, nyitvatartási időben.
Webáruházban történő rendelés esetén banki átutalással, utánvéttel, bankkártyás fizetéssel vagy cetelem online áruhitel igénybevételével tudod a terméket kifizetni. Banki átutalás esetén a szállítási díj kedvezményes és a csomagodat az utalás beérkezése után tudjuk feladni. Utánvétes megrendelés esetén a futárnál/GLS csomagponton átvételkor tudod kifizetni a terméket.
A Cetelem áruhitelhez online kalkulátort is találsz a termék adatlapján, illetve az alábbi linken tudsz részletes tájékoztatást olvasni.
https://hiphone.hu/shop_help_det.php?type=cetelem_hu
Ha személyesen üzletünkben vásárolsz, készpénzben vagy azonnali banki utalással tudsz fizetni, melyhez ingyenes WIFI-t biztosítunk.
Termékeinket alapos teszteljárás során vizsgáljuk, hogy funkcionálisan tökéletesen működő készüléket kaphass kézhez. 2 hónap garanciát vállalunk használt készülékeinkre, amennyiben olyan hiba merülne fel, mely a tesztfolyamat során rejtve maradt. Javasoljuk a készülék összes funkcióját kipróbálni ebben a két hónapban, hogy megbizonyosodj róla, tényleg egy szuper készüléket kaptál! Ha szeretnéd, extra garanciát is vásárolhatsz a készülékhez, mellyel kiterjesztheted a garancia időtartamát.
Külső fizikai behatások (törés, beázás, mechanikai sérülések) kivételével bármely, a készülék működésében tapasztalt hiba esetén - amely vásárláskor nem állt fent - a készülékre vonatkozó garanciát érvényesítheted.
Készülékeinket külső, esztétikai megjelenés alapján osztályozzuk. Termékkínálatunkban jó,nagyon jó,szuper és szinte új készülékek egyaránt megtalálhatók. Bővebben az alábbi linken olvashatsz róla:
https://hiphone.hu/allapot-leiras
Használt készülékeink akkumulátor kapacitása átlagosan 85%. A termék megrendelése után kollégáink telefonon tudnak az általad választott készülékről pontosabb információt adni. Egyes készüléktípusokhoz a megrendelési folyamat során választható opció, hogy új akkumulátorral szerelve küldjük neked a készüléket, mely esetben az akkumulátorcserénél kedvezőbb áron tudjuk neked beszerelni a 100%-os új akkumulátort.
Készülékeink pontos életciklusát nem ismerjük. Amit biztosan tudunk, hogy 1 évnél idősebbek. A készülék életkoránál sokkal mérvadóbb az állapota, melyhez osztályzási rendszerünk és állapot leírásunk adhat segítséget!
Még a szuper teszt eljárásunk ellenére is előfordulhat, hogy vásárlás után egy addig ismeretlen hiba jelentkezik a készülék működésében. Ez nem csak neked, de nekünk is borzasztóan kellemetlen, ezért arra törekszünk, hogy minél előbb kijavítsuk a hibát, vagy cseréljük a készüléket. Elérhetőségeink bármelyikén fel tudod venni velünk a kapcsolatot és kollégáinkkal meg tudod beszélni, hogyan juttasd el hozzánk a készüléket.
Online vásárlás esetén 30 nap áll rendelkezésedre, hogy a terméket visszaküld, amennyiben nem vagy elégedett vásárlásoddal. Az alábbi linken található űrlap kitöltésével tudod jelezni felénk elállási szándékodat.
Személyes vásárlásnál esetén nincs lehetőség elállásra, mivel vásárlás előtt meg tudod nézni és ki is tudod próbálni a készülékeket.
Sérült csomagot semmiképpen ne vegyél át a futártól, és mindenképpen jelezd neki a problémát, majd ügyfélszolgálatunkkal is vedd fel a kapcsolatot.
A garancia érvényesítéséhez az alábbi űrlap kitöltése szükséges:
Kitöltést követően kollégáink 1 munkanapon belül felveszik veled a kapcsolatot valamely általad megadott elérhetőségen.Ha a készülék garancia időn belül meghibásodik, a készüléket győri üzletünk címére kell visszaküldened (Hiphone telefonszaküzlet, 9021 Győr, Baross Gábor út 27.). A visszaküldés költségét neked kell állnod. Küldheted postai úton vagy futárszolgálat által is. Fontos: úgy csomagold be, hogy abban az állapotban kapjuk meg, ahogy te elküldted (kartondoboz, benne térkitöltő csomagolóanyag)!
Ebben az esetben szervizünk csak szolgáltatási díj ellenében tudja javítani a készüléket. Az aktuális szolgáltatási árakból nálunk vásárolt termékek esetén kedvezményt biztosítunk.
Személyesen győri üzletünkben van mód használt készülék beszámítására, ahol kollégánk meg tudja tekinteni a készüléket és konkrét árajánlatot tud adni annak állapotától függően.
Készülékeinket dobozban értékesítjük (nem gyári) töltőkábel és töltőadapter tartozékokkal.
A környezetbarát csomagolás alatt a régi gyári dobozban való értékesítést értjük, mivel nem használunk új csomagoló anyagot, ezzel is óvva a környezetet. Amennyiben a környezetbarát csomagolást választod, akkor vedd figyelembe, hogy nem minden esetben az adott típushoz passzoló dobozt kapod. Továbbá a doboz használtságából eredően lehetnek rajta kisebb karcok, sérülések.
Szolgáltatási áraink tartalmazzák a munkadíjat, valamint minden elvégzett javításra garanciát is vállalunk!
Készülékeink többsége kártyafüggetlen. Azon készülékek esetében, amelyek valamely szolgáltató által hálózatfüggők, a termék adatlapon kiemelten jelezzük.
Teszt eljárásunk során kollégáink ezt is megvizsgálják, így nem maradhat egyik készülékben sem bejelentkezett fiók.
Megbízható beszállítói partnereinknek köszönhetően letiltás elleni garanciát vállalunk a készülékekre.