Telefonszerviz futár országosan!

Legyél bárhol az országban, szervizfutárunk INGYENESEN házhoz megy!

Vedd igénybe szolgáltatásainkat, ezzel időt spórolva magadnak,
a
kár 4 munkanap alatt visszakapod elkészült telefonod!

Szervizfutár kapcsolat

9027 Győr, Nagysándor József u. 31. – ETO Park

Szerviz – 📱+ 36 70 281 2009

Értékesítés – 📱+ 36 70 413 9999

Miért éri meg Neked? Mit nyújtunk mi?

Gyorsaság és hatékonyság
  • Időt spórolsz magadnak
  • Otthonod kényelméből intézhetsz mindent
  • Kedvező áron minőségi munkát kapsz
  • Nem kell a városi dugóban ülnöd, vagy plusz utat megtenni, hogy visszakapd elkészült telefonod. Mindezt otthon megvárhatod.
  • Garancia a javításra
  • Folyamatos kommunikáció
  • Megbízható, sok éves tapasztalattal bíró telefonszerviz

A szervizfutár házhoz megy!

-INGYEN-

Keress minket bátran telefonszervizeléssel kapcsolatosan, légy bárhol az országban!

Hogyan tudod igénybe venni szolgáltatásunkat?

1. Vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén vagy töltsd ki az űrlapot

2. Felhívunk a pontosítás végett, majd futárt küldünk hozzád a megadott címre

3. Amint megérkezett a készülék hozzánk, felvesszük veled a kapcsolatot ismét

4. Kapsz egy egyedi szervizazonosítót, ami alapján bármikor tudsz érdeklődni a javításról

5. Megjavítjuk mobilod, majd felkeresünk telefonon.

6. Visszaküldjük a készülékedet az általad megadott címre

7. Átveszed a futártól a csomagot és kifizeted az utánvétes összeget neki készpénzben

8. Örülsz, hogy ismét használhatod a tökéletesen működő telefonodat

Szervizfutár szervizelési árainkat ide kattintva érheted el

Amennyiben konkrét kérdésed lenne, keress fel minket bizalommal az alábbi elérhetőségeink egyikén.
Ne ijesszen meg győri elérhetőségünk, országosan szervizelünk telefonokat!

Szervizfutár kapcsolat

9027 Győr, Nagysándor József u. 31. – ETO Park

Szerviz – 📱+ 36 70 281 2009

Értékesítés – 📱+ 36 70 413 9999

Kérdésed van szervizfutár szolgáltatásunkkal kapcsolatosan? Olvasd el a leggyakoribb kérdéseket!

Mikor kell fizetnem?

Fizetni csak a sikeres javítás után kell, készpénzzel a futárnál.

Mi történik ha nem javítható a telefonom?

Ha nem javítható a készüléked, felkeresünk telefonon, illetve ha bármi váratlan probléma merülne fel a javítás során,  vagy egyéb hibát tapasztalunk, ugyanígy cselekszünk.

Ha nem javítható a telefon, kell fizetnem?

Igen, a bevizsgálási díjat.

Tudok kártyával fizetni?

Bankkártyával sajnos nem, csak készpénzzel tudsz fizetni a futárnál, vagy a telefon elkészülte után utalással rendezheted a javítás költségeit.

Van garancia a javításra?

Minden javításra 3 hónap garanciát vállalunk, azonban ázás és törés esetén a garancia nem érvényesíthető.

Nyomon tudom követni hol jár a csomagom?

A telefon felvételekor is és visszaszállítás során is kapsz egy csomagazonosítót, ezen tudod követni a csomag útját.

Van valamilyen biztosítás a csomagra, ha bármi történne vele a szállítás során?

A GLS futárszolgálat minden csomagunkat kiemelten kezeli, minimális az esélye, hogy bármi történjen a készülékkel a szállítás során, de természetesen van csomagbiztosítás.

Hogyan csomagoljam be a telefont szállítás előtt?

Kérjük úgy csomagold be a mobilod, hogy a csomagban ne nagyon tudjon mozogni. Legjobb ha a saját dobozába rakva, buborékos fóliával körbetekerve, egy zárható csomagolóanyagba rakva küldöd el részünkre, így kisebb a sérülés esélye.

Mennyi időn belül kapom vissza a telefonom?

A csomag felvételétől számítva következő munkanap megérkezik hozzánk a készülék , így azonnal neki tudunk látni a javításnak. A sérülés, és a telefon típusától függően akár aznap elkészülünk a készülékeddel, majd vissza tudjuk küldeni részedre. Átlagosan az egész folyamat 3-4 munkanapot vesz igénybe.

Miért kell előzetesen felvenni a kapcsolatot velem?

Tudnunk kell mekkora a sérülés mértéke, van- e alkatrész hozzá raktáron, ezek alapján megállapítva hogy gazdaságos-e a javítása, illetve javítható-e a készülék.