Vedd meg most, fizess később! Részletfizetés a HiPhone-nál!
header_logo

Add el a mobilod

Kategóriák
header_logo
  • Kategóriák
    • Akció
    • Mobiltelefon
    • Tablet
    • Okosóra
    • Műszaki Cikkek
    • Telefonszerviz Győr
    • Tartozékok
  • Blog
  • Kedvezményeink
    • AHFSZ kedvezmény
    • Audi dolgozói kedvezmény
    • Dana dolgozói kedvezmény
    • EDAG dolgozói kedvezmény
    • Nemak dolgozói kedvezmény
    • Cutler Fitness kedvezmény
    • SZE hallgatói kedvezmény

Add el a mobilod

  1. Főoldal
  1. Főoldal
  2. GYIK

GYIK

Weboldalunkon történő vásárlással kapcsolatban kérdéseid merültek fel?

Összegyűjtöttük ügyfeleink leggyakrabban feltett kérdéseit, melyek között megtalálhatod a megfelelő válaszokat!

Hogyan tudok vásárolni tőletek?

Online webáruházunkban a nap 24 órájában bármikor leadhatod rendelésed, személyes vásárlásra és termékeink megtekintésére pedig a győri üzletünkben van lehetőség, melynek címe: 9027 Győr, Baross Gábor út 27..

Mennyi a szállítási idő, ha a webáruházból rendelek?

A leadott rendeléseket a lehető leghamarabb igyekszünk feldolgozni, ez azt jelenti, hogy akár már a megrendelés napján, de legkésőbb 2 munkanapon belül feladásra kerület a csomagod, utána pedig a GLS futár 2 munkanapon belül ki is szállítja neked. Kérlek vedd figyelembe, hogy a hétvégi rendeléseket csak hétfői napon tudjuk elkezdeni feldolgozni.

Milyen átvételi lehetőségek közül tudok választani, és mennyi ennek a költsége?

A megrendelt termékeket kérheted a GLS futárszolgálattal házhozszállítva, melynek költsége 3000 Ft + 500 Ft utánvételi díj, amennyiben banki átutalással fizetnél, úgy 500 Ft kedvezménnyel csupán 2500 Ft.

GLS csomagpontra is kérheted a kiszállítást:

- INGYENES, előreutalás esetén

- utánvéttel 1500 Ft + 500 Ft utánvételi díj

DPD futárszolgálattal választhatod a házhozszállítást, melynek díja 2500 Ft, vagy a csomagpontos kiszállítást, mely kedvezőbb, 2000 Ft. Mindkét esetben 500 Ft kedvezményt adunk a szállítási díjból előreutalás esetén, az utánvétes fizetési mód esetén az utánvételi díj plusz 500 Ft.

Csomagodat ingyenesen átveheted személyesen győri üzletünkben, nyitvatartási időben.

Hogyan tudok fizetni?

Webáruházban történő rendelés esetén banki átutalással, utánvéttel, bankkártyás fizetéssel részletfizetéssel vagy Cofidis expressz online áruhitel igénybevételével tudod a terméket kifizetni. Banki átutalás esetén a szállítási díj kedvezményes és a csomagodat az utalás beérkezése után tudjuk feladni. Utánvétes megrendelés esetén a futárnál/GLS csomagponton átvételkor tudod kifizetni a terméket.

A Cofidis expressz áruhitelhez online kalkulátort is találsz a termék adatlapján, illetve az alábbi linken tudsz részletes tájékoztatást olvasni.

https://hiphone.hu/shop_help_det.php?type=cetelem_hu

Ha személyesen üzletünkben vásárolsz, készpénzben vagy azonnali banki utalással tudsz fizetni, melyhez ingyenes WIFI-t biztosítunk.

Mi ez a részletfizetési lehetőség? Hogy tudom igénybevenni??

A Hiphone részletfizetés egy egyszerű, prémium fizetési mód, melynek segítségével elkerülheti, hogy egy-egy nagyobb értékű terméket kizárólag adott havi bevételéből kelljen kifizetnie, vagy hogy félretett pénzéhez kelljen hozzányúlnia.

1. Ahhoz, hogy igénybe tudja venni a részletfizetés, a fizetési módok között válassza a Hiphone részletfizetés lehetőséget.

2. Miután kiválasztotta, átirányításra kerül a részletfizetés igénylési folyamatot biztosító partnerünk felületére.

3. Itt a részletfizetési igénylést telefonszáma segítségével tudja elindítani.

4. Az igénylés első lépésében meg kell adnia néhány személyes adatot magáról.

5. Annak érdekében, hogy a bírálat azonnali legyen és egyúttal biztosak legyünk benne, hogy nem költekezik túl, a bankszámlakivonatát a legbiztonságosabb elektronikus úton kell velünk megosztania. Anélkül, hogy megismernénk az anyagi helyzetét, nem lehet felelősen részletfizetést biztosítani. Bankszámlakivonatának megosztása nélkül nem fogja tudni igénybe venni a Homelux részletfizetést!

6. Ha sikeresen megosztotta bankszámlakivonatát, partnerünk 5 másodperc alatt feldolgozza a számlaadatait.

7. Pozitív elbírálás esetén telefonja segítségével elektronikusan írhatja alá a részletfizetésről szóló megállapodást.

8. Majd bankkártyája segítségével fizetheti ki az első részletet.

9. A további részleteket pedig automatikusan vonjuk le a számlájáról a legkényelmesebb és legbiztonságosabb módon, hogy ezzel soha ne kelljen bajlódnia.

Az igénylési folyamatot az alábbi videoban mutatjuk be: https://youtu.be/f8X1oPtAADs

Mennyi a garancia?

Termékeinket alapos teszteljárás során vizsgáljuk, hogy funkcionálisan tökéletesen működő készüléket kaphass kézhez. 2 hónap garanciát vállalunk használt készülékeinkre, amennyiben olyan hiba merülne fel, mely a tesztfolyamat során rejtve maradt. Javasoljuk a készülék összes funkcióját kipróbálni ebben a két hónapban, hogy megbizonyosodj róla, tényleg egy szuper készüléket kaptál! Ha szeretnéd, extra garanciát is vásárolhatsz a készülékhez, mellyel kiterjesztheted a garancia időtartamát.

Mire vonatkozik a garancia?

Külső fizikai behatások (törés, beázás, mechanikai sérülések) kivételével bármely, a készülék működésében tapasztalt hiba esetén - amely vásárláskor nem állt fent - a készülékre vonatkozó garanciát érvényesítheted.

Mit jelent az, hogy jó állapotú?

Készülékeinket külső, esztétikai megjelenés alapján osztályozzuk. Termékkínálatunkban jó,nagyon jó,szuper és szinte új készülékek egyaránt megtalálhatók. Bővebben az alábbi linken olvashatsz róla:

https://hiphone.hu/allapot-leiras

Mennyi az akku %-a a készülékeknek?

Használt készülékeink akkumulátor kapacitása átlagosan 85%. A termék megrendelése után kollégáink telefonon tudnak az általad választott készülékről pontosabb információt adni. Egyes készüléktípusokhoz a megrendelési folyamat során választható opció, hogy új akkumulátorral szerelve küldjük neked a készüléket, mely esetben az akkumulátorcserénél kedvezőbb áron tudjuk neked beszerelni a 100%-os új akkumulátort.

Mennyi idős a készülék?

Készülékeink pontos életciklusát nem ismerjük. Amit biztosan tudunk, hogy 1 évnél idősebbek. A készülék életkoránál sokkal mérvadóbb az állapota, melyhez osztályzási rendszerünk és állapot leírásunk adhat segítséget!

Mi történik, ha hibás készüléket kapok?

Még a szuper teszt eljárásunk ellenére is előfordulhat, hogy vásárlás után egy addig ismeretlen hiba jelentkezik a készülék működésében. Ez nem csak neked, de nekünk is borzasztóan kellemetlen, ezért arra törekszünk, hogy minél előbb kijavítsuk a hibát, vagy cseréljük a készüléket. Elérhetőségeink bármelyikén fel tudod venni velünk a kapcsolatot és kollégáinkkal meg tudod beszélni, hogyan juttasd el hozzánk a készüléket.

Elállhatok e a vásárlástól?

Online vásárlás esetén 30 nap áll rendelkezésedre, hogy a terméket visszaküld, amennyiben nem vagy elégedett vásárlásoddal. Az alábbi linken található űrlap kitöltésével tudod jelezni felénk elállási szándékodat.

https://hiphone.hu/elallas

Személyes vásárlásnál esetén nincs lehetőség elállásra, mivel vásárlás előtt meg tudod nézni és ki is tudod próbálni a készülékeket.

Mi történik, ha sérült a csomag kiszállításkor?

Sérült csomagot semmiképpen ne vegyél át a futártól, és mindenképpen jelezd neki a problémát, majd ügyfélszolgálatunkkal is vedd fel a kapcsolatot.

Hogyan tudom a garanciát érvényesíteni?

A garancia érvényesítéséhez az alábbi űrlap kitöltése szükséges:

https://hiphone.hu/garancia_urlap

Kitöltést követően kollégáink 1 munkanapon belül felveszik veled a kapcsolatot valamely általad megadott elérhetőségen.

Hogyan tudom visszajuttatni a hibás terméket?

Ha a készülék garancia időn belül meghibásodik, a készüléket győri üzletünk címére kell visszaküldened (Hiphone telefonszaküzlet, 9021 Győr, Baross Gábor út 27.). A visszaküldés költségét neked kell állnod. Küldheted postai úton vagy futárszolgálat által is. Fontos: úgy csomagold be, hogy abban az állapotban kapjuk meg, ahogy te elküldted (kartondoboz, benne térkitöltő csomagolóanyag)!

Mi történik, ha a garancia időn túl romlik el a készülék?

Ebben az esetben szervizünk csak szolgáltatási díj ellenében tudja javítani a készüléket. Az aktuális szolgáltatási árakból nálunk vásárolt termékek esetén kedvezményt biztosítunk.

Van lehetőség használt készülékem beszámítására?

Személyesen győri üzletünkben van mód használt készülék beszámítására, ahol kollégánk meg tudja tekinteni a készüléket és konkrét árajánlatot tud adni annak állapotától függően.

Doboz jár a készülékhez?

Készülékeinket dobozban értékesítjük (nem gyári) töltőkábel és töltőadapter tartozékokkal.

Mit jelent a környezetbarát csomagolás?

A környezetbarát csomagolás alatt a régi gyári dobozban való értékesítést értjük, mivel nem használunk új csomagoló anyagot, ezzel is óvva a környezetet. Amennyiben a környezetbarát csomagolást választod, akkor vedd figyelembe, hogy nem minden esetben az adott típushoz passzoló dobozt kapod. Továbbá a doboz használtságából eredően lehetnek rajta kisebb karcok, sérülések.

Szervíznél az ár tartalmazza a munkadíjat?

Szolgáltatási áraink tartalmazzák a munkadíjat, valamint minden elvégzett javításra garanciát is vállalunk!

Kártyafüggetlenek a készülékek?

Készülékeink többsége kártyafüggetlen. Azon készülékek esetében, amelyek valamely szolgáltató által hálózatfüggők, a termék adatlapon kiemelten jelezzük.

iCloud-fiókból ki vannak jelentkezve?

Teszt eljárásunk során kollégáink ezt is megvizsgálják, így nem maradhat egyik készülékben sem bejelentkezett fiók.

Letilthatják a készülékemet?

Megbízható beszállítói partnereinknek köszönhetően letiltás elleni garanciát vállalunk a készülékekre.

Hiphone
30 napon belüli elállás

Indoklás nélkül, egyszerűen visszaküldheted

Hiphone
A legjobb árakat kínáljuk

Keresd az okos döntéseket

Hiphone
Hitelre is vásárolhatsz

Kedvező feltételek, gyors elbírálás

Hiphone
Megbízható termék

Szakember által tesztelve 84 ponton

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Így elsőként értesülhetsz legjobb akcióinkról és aktuális híreinkről.

Feliratkozás
Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
Kapcsolat
  • Hiphone telefonszaküzlet
  • Győr, Baross Gábor utca 27
  • +36704139999
  • ertekesites@hiphone.hu
Hasznos
  • Blog
  • GYIK
  • Áruhitel
  • Állapot leírás
  • Elállás űrlap
  • Garanciális űrlap
  • eSim tájékoztató
  • Hiphone részletfizetés
  • facebook

  • youtube

  • instagram

cib
cofidis_bank
  • Akció
  • Mobiltelefon
  • Tablet
  • Okosóra
  • Műszaki Cikkek
  • Telefonszerviz Győr
  • Tartozékok
  • Blog
  • Kedvezményeink
    Főkategória Kedvezményeink
    • AHFSZ kedvezmény
    • Audi dolgozói kedvezmény
    • Dana dolgozói kedvezmény
    • EDAG dolgozói kedvezmény
    • Nemak dolgozói kedvezmény
    • Cutler Fitness kedvezmény
    • SZE hallgatói kedvezmény
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.